۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

شاه فقید : به مردم تلقین می شود شما ملتی فقیر و صغیر و مستعضف هستید

چندان دور نیست روزی که شاه فقید گفت 


{ بجای این که من می کوشیدم تا به مردم ایران بگویم که شما می توانید بکمک شخصیت خود،... قدرت خود، و منابع ملی خویش، یک ملت درجه اول در جهان باشید، امروز، به این مردم تلقین می شود که: شما ملتی فقیر و صغیر و مستعضف هستید و حق چنین بلند پروازی هایی را ندارید.


برای تحقق این مطلب، تمامی نیروگاهها را بستند، کارخانه ها را از کار انداختند، برنامه های عمرانی را متوقف کردند. زیرا اینها می خواهند ایران کشوری فقیر باشد تا اسانتر بتوان بر آن حکومت کرد. کشوری که، مردم سرزمین اش، در عین ثروتمندی، از گرسنگی بمیرند.... }




مصاحبه پادشاه با مجله "اکتبر" در مصر- سال 1980 میلادی 






۶ نظر:

  1. خاک بر سر آن "روشفکران" و شورشیان بهمن ۵۷ که هنوز سر عقل نیامده اند و هنوز اینجا و آنجا زوزه میکشند.

    پاسخحذف
  2. مخالفین پهلوی یعنی قجر های مفت خور و نوکر بیگانه بعد از سقوط قاجار بی لیاقت دو دسته شدند یکی ملی مذهبیها به رهبری مصدق السلطنه قاجار و یکی حزب همیشه خائن توده به رهبری عبد الصمد کامبخش پسر شاهزاده کامران میرزا که شوهر خواهر کیانوری بود این دو دسته که بوسیله حمایت حامیان ٢٠٠ ساله قاجار یعنی روسها و بعدها شوروی و انگلیسها حمایت مالی و معنوی میشدند تا شورش ٥٧ بوسیله آدم های خود در داخل رژیم شاه آنرا از درون متلاشی کردند چرا که مردم آگاه و تحصیلکرده برایشان قابل قبول نبود و" ملت "را " امت "میخواستند تا کشور را بچاپند . شاه بزرگ کشور را با فروش ١٢٣ میلیارد دلار نفت ساخت ولی این اراذل ١٢٠٠ میلیارد نفت فروختند و پول آنرا بالا کشیدند .
    پهلویها بر ترک تاریخ ایران میدرخشند .
    برای اطلاعات بیشتر در مورد هزار فامیل مخالف پهلوی به لینک زیر مراجعه کنید :
    http://kerdarnik.blogspot.nl/2013/04/blog-post_2870.html

    پاسخحذف
  3. در اثبات دروغ‌ گوئ و متقلب بودن شارلاتان‌های متوهم سیاسی اصلاح طلبان و احزاب سیاسی فسیل شده توده و فدای و چپ و ملی‌ مذهبی‌ و اکثریت و... همین بس که در حرف دم از مردمی بودن و تلاش برای رسیدن به دمکراسی و آزادی‌های اجتماعی سیاسی و حق و حقوق مردم میزنند ولی‌ در عمل دگر اندیش رو سرکوب میکنند و مشروطه طلبی رو جرم میدونند و با تهدید و فحاشی و ایجاد فضای رعب و وحشت اجازه اظهار نظر رو از همون مردم میگیرند!از یک طرف دم از ایرانی‌ بودن و ایران دوستی‌ میزنند از طرف دیگر برای کوبیدن فرهنگ و تاریخ ایران لینک پست میکنند و همچون حکومت اسلامی همین ته‌مانده آبرو و عزت و شرف ایران رو به سخره میگیرند و عقاید پوچ و خائنانه جهان وطنی رو تبلیغ میکنند و با تجزیه طلب هم کاسه میشوند!!!

    پاسخحذف
  4. روحش شاد. همین که مردم در ایران به او می‌گویند "آن خدابیامرز" گویای خیلی‌ از واقعیت ‌ها است که این طایفه به اصطلاح "روشنفکر" هنوز از فهمیدن آن در مانده‌اند. من نمی‌‌دانم آیا درجه هوش این مثلن "روشنفکرن" کم است، یا گوش‌هایشان سنگین است یا این که خود را به خواب زده‌اند.

    پاسخحذف
  5. واقعا فعالیت کردن در جائی‌ که بی‌ قانونی‌ و ناا عدالتی و بی‌ مهری و تبعیض وجود داره و آشکارا با نیروهای سکولار و آزادیخواه مخالفت و از بسیجیان اسهال طلب سبزنفش و مولتی‌ یوزر اسلامی حمایت می‌شه اعصاب فولادین و انرژی و وقت زیادی نیاز هست و جای تقدیر داره و صد البته تأسف بار!

    در مورد تایید صحبتهای شاه خدا بیامرز هم باید گفت همان جور که همه می‌دانید اساس و شالوده اصلی‌ شورش یا انقلاب ۵۷همین واژه مستضعف و فقیر بود که ما رو بدبخت کرد درسته کمی‌ و کاستیهأی بود ولی‌ اقتصادی ایران در حال رشد بود و اکثریت جامعه از رفاه نسبی‌ بر خوردار بودند که با پا فشاری و تلقین آخوند انگلیسی مبنی بر فقیر و مستضعف بودن جامعه مردم ساده گول خوردند و فکر کردند قراره آخوند خونشون رو با کاخ عوض کنه و پول نفت و هر ماه ببرن دم در تک تک خونه‌های مردم که البته بعدش آخوند فراموشی گرفت و با فرستادن پاسدارش تو خیابون به مردم حالی‌ کرد کسی‌ جرات اعتراض با فقر و تورم وضعیت وحشت ناک اقتصادی رو نداره و مردم فقط ۱بار حق داشتند اعتراض کنند اون هم سال۵۷ بود!الان جرات داری اعتراض کن یا از طرف حکومت آشوب گرر حساب میشی‌ یا باز هم از طرف حکومت(اسهال طلبان) خارج نشین مرفه بی‌ درد!انقلاب فقط سال۵۷ خوب بود و الان هر کس از انقلاب هر بزنه کنار خائن و جنگ طلب و مزدور و نوکر اسرائیل و مزد بگیر غرب هست و تا وضعیت اقتصادی جمعیت مستضعف و فقیر خوب نشه و به وضعیت ایده‌آل نرسه صحبت از انقلاب خائنانه و ضّد آرمانهای عمام هست!

    پاسخحذف
  6. خدا رحمت کنه شاه خدابیامرز را هنوز ایران مدیون عمران و آبادانی خاندان اوست \

    پاسخحذف