۱۳۹۲ مهر ۲۵, پنجشنبه

نفت و بنزین ارزان شد! بنزین لیتری ۸ ریال! نفت لیتری ۳.۵ ریال! کیهان ۱۳۴۲


پرداخت اضافات و ترفیعات فرهنگیان تا قبل از عید حتمی است 





برگرفته از






۴ نظر:

  1. با احترام: ۲.۵ است نه ۳.۵ و آن ۸ ریال قیمت بنزین سوپر است که در مرحله اجرا به ۷.۵ ریال کاهش یافت وبنزین معمولی۶ ریال بود.

    پاسخحذف
  2. اون موقع ارزان بود بی انصافای قدر نشناس !!! الان مجانی شد به برکت اسلام !! نفت مجانی ... لاکن نفت و گاز را دستور میدهم بیاورند در خانه هایتان به همراه یه شیشه نوشابه بزنید به بدن تا مزه اسلام قشنگ برود زیر زبانتان که دیگر هوس اسلام به سرتان نزند ... !!! آب مجانی ...برق مجانی... گاز مجانی ...گوز مجانی ...اتوبوس مجانی ...گشت ارشاد مجانی ...گشت نسبت !! ( نسبت بین دختر و پسر رو تشخیص میداد اگه یادتون باشه ) مجانی ... نرمش قهرمانانه مجانی ...اورانیوم غنی شده مجانی ... شاتل دیسکاوری مجانی ... !!! معنویات مجانی ... ! قبرستان هایتان را این پدر و پسر ویران کردند ... ما آباد میکنیم آن را برای شما ... سنگ قبر مجانی ... کفن و کافور مجانی

    پاسخحذف
  3. تعدادی دانشمند عاقل سنگی را در ٥٧ به چاه انداختند که ما دیوانگان هنوز نمیتونیم در بیاوریم ، آخه با سوادان ٥٧ !!!! چه مرگتان بود ؟ گناه درس نخواندن و بیسوادی شما را شاه باید میداد ؟؟؟؟؟یا ملت ؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  4. همه چیز آزاد بود جز ویران کردن ایران،همه چیز ارز‌ن بود جز قیمت خون ایرانی‌ منظور ایرانی‌ واقعی هست نه اسلامیست و کمونیست و توده یی‌‌ و تروریست و یجزی طلب و خائنین هر چند اونها هم حق و حقوقشون رعایت میشد به نحوی که حتا کسی‌ رو که قصد کشتن و ترور شاه رو داشت اعدام نشد حالا این رو مقایسه کنید با پادشاهان قاجار که مردم بیچاره و فقیر رو وسط خیابون فلک میکردن و شلاق می‌زدند و اعدام میکردند درست مثل برادر ۲قلوش حکومت جمهوری اسهالی که علاوه بر فقر و بی‌ عدالتی و فساد و شلاق و عدم زمان قاجار همه چی‌ در اون آزاده جز ایران پرستی و همه چی‌ گرونه جز قیمت جون انسان که نوه‌ عمام هم تایید کرد!

    به هر حال ایران دوستی‌ و وطن پرستی و زحماتی که پادشاهان پهلوی برای پیشرفت و آبادی ایران و رفاه و آسایش مردم ایران کشیدند بر ایرانیان پوشیده نیست و با جعل تاریخ و سانسور و ساخت مستند و سریال‌های سفارشی حکومت و تلاش و دروغ‌ تفاله و پسمانده‌های انقلابیون کمونیست و مارکسیست و منافق و توده‌ یی‌‌ و تجزیه طلب و لودگی مزدوران ۷تومنی نظام تغیری در اصل واقعیّت که پادشاهان پهلوی ایران رو از یک دهات به یک کشور تبدیل کردند و ایران نوین رو پای گذاری کردند ایجاد نخواهد شد.

    پاسخحذف