۱۳۹۲ مهر ۲۴, چهارشنبه

نعیمه خانم! مردان دلیرمان را برایِ شما به کشتن دادیم! که آخر برایِ بیوه‌هایشان جوک بگویید؟




چه نکو گفت صادق هدایت 


برایشان (اعراب) شمشیر زدیم، جوان‌هایِ خودمان را به کشتن دادیم، فکر ،روح، صنعت، علوم و ادبیات خودمان را دو دستی‌ تقدیم آنها کردیم تا شاید بتوانیم روح وحشی و سرکش آنان را رام و متمدن کنیم ولی‌ افسوس 
!!!





۴ نظر:

  1. نعیمه جون
    یکم به خودت فشار بیار ببین ایا پدربزرگت راجع به دخترهای باکره ای که تو زندان ها قبل از اعدام بهشون تجاوز میشد نگفته بود:
    ایکاش من هم یک زندانبان بودم???

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای گودرزی عزیز ,خانوم شقایق اینجا چه ربطی به فرمایش گران مایه شما داشت ؟ایکاش من هم یک زندانبان بودم???

      حذف
  2. آخه این چه امام راحلیه که تو توضیح المسایلش میگه : اشکال نداره یه مرد آلت تناسلی خودش رو که سیخ شده !!!! بماله به رانهای سفید یه دختر بچه خردسال ؟!! ها ؟ اینم شد امام آخه ؟! میخوام امام نباشه صد هزار سال سیاه !! خوب حتما نعیمه که خرد سال بوده امام راحل همین کار رو باهاش کرده دیگه !!! خوب کرده دیگه که میگه !!! آلتش رو واسه به قول خودش دفع شهوت مالیده به ران های سفید نعیمه کوچولو !! مثل پیامبر اسلام که با عایشه کوچولو سکس کرد !!! اگه دروغ میگم بگید دروغ میگی !! بازم میشه ماله کشی کرد ؟!!! ها ؟!!

    پاسخحذف
  3. این بی‌ ناموس‌ها ‌یک عمره که دارن به ریش ملت می‌خندن و آدم باید یا دیوانه و شیرین عقل باشه یا بی‌ بته بی‌ شرف بی‌ همه‌چیز باشه که ماله کشی‌ جانوری مثل خمینی رو بکنه که هیچ احساسی‌ نسبت به ایران و ایرانی‌ نداشت!جای تعجب نیست که اسهال طلبان خط عمامی از توهین به توله های خمینی پفیوز ناراحت بشن و منفی‌ بدن چون این حروم زاده ها عادت دارند برای پول و قدرت و پست و مقام پا روی خون ایرانی‌ بذارند همون جور که پا روی خون ندا ها و سهراب ها گذاشتند و مردم رو تشویق به شرکت در انتخابات کردند،هدف وسیله رو توجیه میکنه=سیاست اسهال طلبی،یه روز آویزون جنبش سبز و میر حسین یه روز آویزون میر حسن و جنبش سبز!فعلا صرف نمی‌کنه روی خون شهیدان جنگ سرسره رفت صحبت و دفاع از خون شهیدان جنگ جاش اینجا نیست جاش زیر لینک های حواریون بنی صدر با موضوع سفر نخست وزیر شاه بختیار به عراق هست،صحبت از خون شهیدان آزادی و آزاد‌گی جاش زیر لینک‌های تروریست گل‌ سرخی و جنایت شاه هست،صحبت از شهیدان و کشته‌های جنگ جاش زیر لینک های منافقین هست،این جماعت نون به نرخ روز خور اسهالی برای حفظ منافع خود همان طور که میدونید و دیدید حتا با تجزیه طلب‌ها هم هم کاسه میشن دیگه چه برسه به فراموش کردن ۲میلیون شهید و جان باز و حمایت از عامل و بانی‌ جنگ و تحریم و ویرانی و فقر و سیه روزی ایران و ایرانی‌،

    این اسهال طلبان کثیف و خط عمامی مثل سران بی‌ شرف ج اسهالی مردم رو یه مشت گوسفند می‌بینند که هر جا لازم شد از اونها استفاده کنند پنهان شدن و خوردن از پشت مردم کار اینهاست،هر چقدر توله های رهبر و جنتی و طبسی و احمدی و.. بقیه جانیان وطن پرست و عاشق آبادی و پیشرفت و رفاه و آسایش و حق و حقوق ایران و ایرانی‌ بودند به همون مقدار هم این پس مونده های خمینی و رفسنجانی‌ و خًز علی‌ و مطهری و بقیه کره خر های اسهال طلب قاچاق چی‌ و دلال نفت و اسلحه و میراث باستانی هم عاشق ایران و ایرانی‌ و احترام به مردم و شهیدان هستند!

    پاسخحذف