۱۳۹۲ مهر ۱۶, سه‌شنبه

من مالالا هستم ! دختری که برای تحصیل ایستاد و توسط طالبان مورد هدف گلوله قرار گرفت!



کتاب تازه به چاپ رسیده از مالالا یوسف زی که بخاطر مدرسه رفتن بوسیله افراد 
طالبان مورد هدف گلوله قرار گرفت. کمتر کسی فکر میکرد که او زنده بماند، اما او از مرگ نجات یافت و علیرغم تهدید های طالبان، به تحصیل ادامه داد. او سمبل نافرمانی مدنی بدور از خشونت شده است. مالالا یوسف زی کم سن ترین شخصی هست که نامزد برد جایزه صلح جهانی می باشد.


راستی‌ یک نکته : اگر پاکستان خاتمی داشت میگفت  مالالا طالبان را ببخشد و طالبان  مالالا را 


برایِ علاقمندان
 لینک فروش کتاب مالالا در سایت آمازون  




۲ نظر:

  1. آقاجان
    لااقل اسمشو درست بنویسید: ملاله نه مالالا

    پاسخحذف
  2. چه کار به اسهال و مسهلین دارید؟؟؟!!!!این خانم احتمالا از انتهاریون غربیست که پول گرفته مسهلین رو بد نام کنه! بعدشم چکار به خاتمی دارید؟گوز(خاتمی) به شقیقه(پاکستان) چه ربطی‌ داره عامو خاتمی تو ایرانش هم پهن بارش نمیکنن چه برسه به اونجو..

    الهی به حق پنج تن ال عبا که سر همتون بره زیر ماشین اصلاح کنی‌ که اینقد من علیل و ذلیل رو دنبال خودتون زیر این لینک و اون لینک نکشید..

    صد بار هم به این مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتم دست از سر این کش تمون من بردارید خودم ۶دنگ حواسم هست کی‌ چی‌ پست میکنه کی‌ کجا چی‌ میگه انگار نه انگار! اصلا الان که دیگه با آمریکا مشکلی‌ نداریم بجای کشیدن کش تمون من ۱زنگ بزنید عامو! خر هم بود خر‌های قدیم حداقل یه چیزایی حالیشون بود این‌ها که هیچی‌ مردم از بس ماله کشیدم کاکو..

    پاسخحذف