۱۳۹۳ اسفند ۱, جمعه

حرکت فیروز نهاوندی، نمونه‌ای از عصیان و استیصال بردگان ایرانی





اسلام شناسانی که باور دارند ورود اسلام به ایران آزادی  و برابری  آورد  احتمالا به تمام موارد اشراف ندارند، ماجرایِ قتل عمر خود اثباتی  بر فشار و تبعیض بر بردگان ایرانی  می‌باشد.

قتل عمر ( خلیفه دوم ) به دست یک برده ایرانی، فیروز، اسیر شده در جنگ نهاوند و مشهور به ابولولو در سال ۲۳ هجری اتفاق افتاد.

روزی   ابولولو برایِ شکایت از ارباب خود( مغیره بن شعبه ، از یاران پیامبر) شکایت پیش خلیفه مسلمین( عمر) برد و گفت: اربابم روزی ۱۰ درهم از من مالیات می‌گیرد و این مبلغ زیاد است. 

 عمرپرسید: شغل و حرفه ات چیست؟ ابولولو جواب داد: نجّاری، آهنگری و نقاشی،  عمر گفت با این همه صنعت این مالیات زیادی نیست، عمر ادامه میدهد، شنیده‌ام میتوانی‌ آسیایی بسازی که با باد کار کند، ابولولو که از بی‌ نتیجه ماندن شکایت خویش آشفته شده بود گفت اگر سلامت ماندم اسیایی برایت خواهم ساخت که شرق و غرب از آن تعریف‌ها کنند و رفت... 

صبح روز بعد هنگامی که عمر در مسجد به نماز ایستاده بود ابولولو شش زخم بر خلیفه مسلمین وارد کرد، فیروز ضمن کشتن عمر ۱۲ تن دیگر را نیز مجروح کرد و به خویشتن نیز دشنه زد و بمرد..
(مقدمه‌ای بر اسلام شناسی‌،جلد ۱،برگ ۸۲،علی‌ میرفطروس)













۲۸ نظر:

  1. عجب برده ای بوده. اینقدر درآمد داشته که مالیات هم می داده! یعنی سیستم مالیاتی از اون موقع شروع شده؟
    چقدر هم آزادی داشته تا صف اول نماز رفته و توی محراب از پشت به امیرالمومنین (خلیفه تقریبا نصف دنیا) خنجر زده! شش بار!!!
    پس نگهبونای خلیفه کجا بودن؟ اصلا چطور تونسته اول بره پیش بزرگترین فرمانده دنیا (که ابرقدرت های ایران و روم رو شکست داد) اونطوری شکایت بکنه؟ بعدا هم چقدر راحت دستش به خلیفه رسیده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب شما بفرما چطور ابن ملجم مرادی، توانسته به بزرگترین !!! فرمانده وقت دنیا (علی بن آب طالبی) نزدیک بشه و فرق سرش رو به فاک بده ؟ یعنی علی بن آب طالبی این قدر الاغ بوده که security guard نداشته ؟

      در مورد بقیه یاوه هایت، بهتره نوشته های معتبر تاریخی را بخوانی، تا این قدر کرسی شعر نبافی
      http://www.cgie.org.ir/fa/publication/entryview/3719

      شما الاغ ها، داستان شق القمر و معراج و شکافتن رود نیل رو باور می کنید، این رو باور نمی کنید ؟؟؟

      حذف
    2. miduni chera chun az bas khar bude omar sag pedar
      daste firuz nahavandi o babak khoramdin o baghiye Iranian ghahreman garm ke in arabhaye vahshi ro kardan zir khak
      in gol ham az rah dur taghdim be firuz nahavandi ---@

      حذف
  2. فرض کنید یه زندانی بتونه راحت بره پیش رهبر یا رییس جمهور مملکت هر چی خواست بگه!!! تازه دوباره بره از پشت بهش خنجر هم بزنه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب شما بفرما چطور ابن ملجم مرادی، توانسته به رئیس جمهور الدنگ زمان (علی بن آب طالبی) نزدیک بشه و فرق سرش رو به فاک بده ؟ یعنی علی بن آب طالبی این قدر الاغ بوده که security guard نداشته ؟

      حذف
    2. خیلی به کلمه فاک علاقمندی، این ثابت می کنه که مرتب مورد فاکد شده ای یعنی مکرر ترتیبت رو داده اند. دیوث خان هیچکس گاندی رو ملامت نمی کنه که در میان مردم بوده و یک نفر از این موقعیت سوء استفاده کرده و او را ترور کرده، برعکس جهان از گاندی بعنوان یک انسان بزرگ یاد می کنه، البته پیدا میشن زنا زاده هایی مثل تو که هر خوبی رو بد و هر خباثنی رو خوب جلوه میدن، بنابراین اینکه حضرت امیر علیه السلام سکیوریتی و بادی گارد نداشته و در میان مردم زندگی میکرده و برای خودش امیتاز خاصی قایل نمیشده، از بزرگواری اون حضرت بوده در غیر این صورت می تونست مانند هر حاکم دنیاپرستی یک گروه رو بادی گارد خودش کنه. در ضمن الاغ اونیه که رو مادرت خوابید و تو کره خر رو پس انداخت، یه آزمایش دی ان ای بدی به حرفم میرسی.

      حذف
    3. احمق جان، گاندی هم یک الاغی بود تو مایه های تو و پیامبر پفیوزت. زندگی نامه اش رو اگر بخونی، می بینی که چه حماقت هایی که نکرده! اون علی بن آب طالبی هم یک مادرجنده ای بوده، مثل فاطمه زهرا جنده و بقیه خاندان جنده عمه ات و طهارت ! در حماقت امیر المومنینت همین بس که کل بلاد اسلام (جز شام) را به دست گرفت و موقع به درک واصل شدنش، فقط قسمت کوچکی در دستش باقی مانده بود. و از پفیوزیش اینکه وقتی فاطمه به گا رفت، سه روز بعد رفت دنبال یه جنده دیگه که بتونه خودش رو ارضا کنه. اون وقت شیعه های پخمه، 2 هفته عزا می گیرند برای جنده خانومی که یک پاش مطبخ و یک پاش زایشگاه بوده ! آزمایش دی ان ای هم لازم نیست، من مثل تو تخم و ترکه عرب ها نیستم. خودت برو دنبال بابات بگرد

      حذف
  3. مطلبتان معجونی از حق و باطل است. اینکه مغیره به پیروزان (ابولؤلؤ) مرتب ستم می کرده و اینکه او از مغیره نزد عمر بن خطاب شکایت برده و عمر هم به شکایت او اهمیتی نداده درست است، اما هم مغیره و هم عمر بن خطاب از جمله منافقان و ستمگران درجه یک در تاریخ اسلام به حساب می آیند. عمر چگونه خلیفه مسلمانان و بقول عمری ها امیرالمؤمنین بوده که به اعتراف علمای طراز اول اهل سنت تا آخر عمرش شراب می خورده و به اعتراف معتبرترین کتاب سنی ها مفعول همجنس گرا بوده و هنگامی که معاویه از پول بیت المال برای خودش کاخی سبز رنگ درست کرد، عمر او را کسرای امت اسلامی نامید و هیچ برخوردی با او نکرد. اعمال چنین موجود خبیثی نه تنها معیار نیست، بلکه خود او در زمره ائمه ی کفر محسوب می شود و در قعر جهنم قرار دارد و این اشتباه بزرگ امثال شماست که عمر کودتاچی، مفعول، خبیث و ملعون را ملاک و معیار اسلام و فرمانروای اسلامی فرض کرده اید و این یعنی اینکه شما خود اسلام را نفهمیده اید. ذیلا سه مدرک درباره خصایص عمر بن خطاب خلیفه عمری ها از کتابهای دست اول این جماعت گمراه را ارائه می کنم:
    - ابن سعد در بحث استخلاف عمر می گوید:
    قال: أخبرنا إسحاق بن یوسف الأزرق و محمد بن عبد الله الأنصاری و هوذة بن خلیفة قالوا: أخبرنا ابن عون عن محمد بن سیرین قال: قال عمر بن الخطاب: «ما بقی فی شی‏ء من أمر الجاهلیة إلا أنی لست أبالی إلى أی الناس نكحت و أیهم أنكح»ت.
    یعنی: عمر گفت: «از احوال وامور جاهلیت چیزی در من باقی نمانده الا اینکه هنوز برای من فرق نمی کند که کسی مرا بکند یا من کسی را بکنم». (منبع: طبقات الکبری ج3ص289چاپ بیروت سال 1377ه ق 1957میلادی و نیز چاپ 1998 دار صادر بیروت ص 289.)

    - و أيضاً جاء الخبر في مصادر عمری آخر. ففي حاشية السيوطي المدّونة على القاموس في لفظ «الابنة» جاء : «بأنّها كانت في خمسة في زمن الجاهلية أحدهم سيدنا عمر.» در حاشیه سیوطی از علمای بزرگ سنی ها بر کتاب قاموس آمده: «در زمان جاهلیت 5 نفر ابنه ای (مفعول) بودند که یکی از آنها آقای ما عمر بود»!
    - عمر در جوانی نوکر عماره بن ولید بوده و او عمر را با خود به سفر شام یا یمن می برد و عمر خود نقل می کند که در بین راه عماره قصد تجاوز به وی را داشته ولی عمر چاقو کشیده و در رفته است (البته از خود عمر انتظار نمی رود که حقیقت را بگوید). مدرک: کتاب تاریخی جماعت عمری بنام: المُنّمِق فی اخبار القریش، تألیف محمد بن حبیب بغدادی، ص 147

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جالب اینجاست که همین عمر بن خطاب فاسد فاسق مفعول منافق، داماد علی بن ابی طالب بوده
      http://www.britannica.com/EBchecked/topic/15223/Ali/260773/Ali-and-the-first-caliphs
      و جالبتر اینکه محمد بن عبدالله هم داماد عمر (همسر حفصه) بود.
      عثمان بن عفان هم داماد دوبل محمد بود، یعنی محمد دو تا از دخترانش را به عقدش درآورد، به گونه ای که به ذوالنورین مشهور شد.
      و جالب اینکه، علی بن ابی طالب، به عمر بن خطاب در حمله به ایران مشاوره می داد، که حتی در نهج ابلاغه (خطبه 146) هم روایتش هست. حالا اینکه یک آدم مفعول، چطور از مولای متقیان ؟؟؟ مشاوره می گرفته، خیلی جالبه !

      حذف
    2. اولا اگه خودت رو هم پاره کنی نمی تونی ثابت کنی که عمر داماد امام علی علیه السلام بوده، میگی نه برو فقط یک مدرک درست و حسابی پیدا و ارائه کن و اگه نتونستی تا آخر عمرت خفه خون بگیر. اینکه پیامبر اسلام داماد عمر و ابوبکر بوده فضیلتی برای ابوبکر و عمر محسوب نمیشه، زمانی که پسر پیغمبر بودن به داد فرزند حضرت نوح علیه السلام نرسید و او در زمره ی کافران قرار گرفت و غرق شد، دیگه پیغمبر داماد کسی باشه که جای خود داره. مهم تقوی، علم، شجاعت و مردانگیه که ابوبکر و عمر و عثمان از تمام این فضایل محروم بودند. بدبخت اگه میتونی در زمینه مدارکی که ابنه ای بودن عمر رو از کتابهای درجه اول عمری ها ثابت می کنه حرف بزن و ثابت کن دروغند، چرا در این زمینه خفه شدی، صرف نمی کنه یا اینکه خودت هم همپالکی عمر هستی و اینکاره ای؟ اینکه حضرت مولی الموحدین به عمر مشاوره نظامی داد، از این بابت بود که او گرچه با کودتا و زورچپان ابوبکر به خلافت رسیده بود، اما عنوان خلیفه مسلمانان را یدک می کشید و چون فردی جبون و ترسو بود و در جنگها فرار می کرد (مانند جنگ احد و حنین) بنابراین حضرت امیر سلام الله علیه به او گفت که خودش در لشکر نباشد تا مطابق معمول فرار را بر قرار ترجیح ندهد و آبروی مسلمان ها را نبرد و موجب شکست اسلام را فراهم نسازد. اتفاقا مفعول جماعت رو پیش روانشناس یا آدم های خوب باید برد تا نصیحت بشوند و دست بردارند، بنابراین توصیه میکنم تو هم به اشخاصی مانند خودت مراجعه نکن، چون مورد سوء استفاده مکرر قرارت میدن :) و حداقل از مولایت عمر یاد بگیر که از انسان های خوب کمک و یاری بگیری.

      حذف
    3. یعنی‌ علمای اهل تسنن گفتن که عمر همجنسباز بوده و شرابخور و باز به عنوانه خلیفه قبولش دارن؟ اینایی که گفتی‌ آقای عزیز علما نیستن گاون، بد شما اینا رو از کجاتون درمیارید آخه؟ اگه عمر نبود که اصلا شما همین اسلامِ شیعه رو هم نداشتی‌ که، خجالت بکش با این تعرض حرفزدن، پس منم به عنوانه اهل تسنن باید بگم امام رضا انگوره مسموم نخرده بلکه شراب خورده؟ حتا اگر اینجور باشه من در حدی نیستم که چنین حرفی‌ رو بزنم، شما هم همچنین

      حذف
    4. اون آقایی که الاغش رو گم کرده بود پیدا شد، ایناهاش این بالا افاضه کرده. آخه مجسمه ی بلاهت، اول مدارک ببین، بعد زر مفت بزن. میدونم تو در هیچ حدی نیستی، اما قیاس به نفس نکن و دیگران رو مثل خودت احمق و ابله فرض نکن. بخاری، ابن سعد و سیوطی که بر کونی و ابنه ای بودن عمر مهر تأیید زدن از مهمترین علمای عمری در طول تاریخ هستند. دیگه چه آبرویی برای شما احمق های عمری میمونه؟ بخاری که مثل سگ می پرستینش میگه : «کان سیدنا عمر مأبونا و یتداوی بماء الرجال» (صحیح بخاری چاپ هند)، یعنی: «آقای ما عمر ابنه ای بود و با آب مردان خود را مداوا می کرد.» خخخخخخخخ، میخواد ابروی عمر رو درست کنه میزنه کونش رو پاره می کنه. میخواد بگه ابنه ای بودن عمر یک جور بیماری بوده، اما تا قیام قیامت هرچی سنی و عمری است را شرمنده و خوار می کنه. عمر وقتی می گفت از اخلاق جاهلیت این در من هنوز این اخلاق در من باقی مونده که برام فرقی نمی کنه کسی مرا بکند یا من کسی را بکنم، حتی بعدش اظهار شرمندگی، توبه و ندامت هم نکرد. نوش جان کنندگانش و نوش جانتون عمری ها که تا قیامت باید مثل سگ ذلیل باشید، وقتی علمای طراز اول خودتون تأیید می کنند که خلیفه محبوبتون کونی بوده.
      دیگه اینکه میگی: «حتی اگه اینجور باشه من در حدی نیستم که ...» خاک بر سر تو و امثال تو مثل اینکه کسی اگه بهش ثابت بشه زنش جنده است، مادرش صاحب جنده خونه است و باباش ابنه ایه مثل عمر خلیفه دوم شما باز براش هیچ فرقی نکنه، حقا که بی شرف و بی غیرتید. امامتون که عمر باشه تکلیف و حال و روز شما عمری ها معلومه. بیخود نیست تو افغانستان به بچه بازی و همجنس بازی معروفید. تو و امثال تو لایق همون عمر کونی هستید، شما رو چه به پیروی از حق، برید در همدیگه بگذارید (که می گذارید) تا سنت خلیفه تان رو احیاء کنید.

      حذف
    5. بوزینه کس مشنگ، عمر داماد علی بود. این رو کتاب های آکادمیک هم تائید می کنند
      Madelung، Wilferd. The Succession to Muhammad. Cambridge University Press، ۱۹۹۷. ۶۷&۷۹
      مادلونگ، ویلفرد، جانشینی حضرت محمد: پژوهشی در خلافت نخستین ، ترجمه احمد نمایی، محمدجواد مهدوی، دکتر حیدررضا ضابط، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، آستان قدس رضوی، مشهد، 1390
      کتاب ویلفرد مادلونگ، علاوه بر اینکه کتاب سال جمهوری اسهالی ایران شده، توسط آستان قدس کونوی مشهد هم ترجمه و چاپ شده. بهتره وقتی کتاب رو کامل خوندی، دهن گشادت رو ببندی چون بوی پیامبر کونی ات ازش بیرون می زنه
      برو این کتاب رو بخر و ببین که توش نوشته که عمر، ام کلثوم جنده، دختر فاطمه جنده، دختر خدیجه جنده را به عقد خودش در آورد.

      باقی حرف هات هم همه اش سفسطه است. مسلمون ها از ابوبکر تا خود علی مادرجنده، در حال چپاول و غارت بودند. بنابراین، چیزی که براشون اهمیتی نداشت، آبرو بود. پس زر مفت نزن و چند تا لیوان آب یخ بخور تا سوزش کون بر طرف بشه.

      حذف
  4. در اين كه عمر خليفه مسلمين بوده است كه شكي نيست اين يك سند تاريخي است وحتي علماي شيعه هم نمي توانند آن را انكار كنند چرا كه حضرت علي هم خليفه چهارم مسلمين بوده است واين را نيز شيعيان قبول دارند حال اگر شما عمر را به عنوان خليفه مسلمين قبول نداريد اين يك نظر شخصي است وواقعيت را از بين نمي برد واما در مورد بهشت وجهنم هم زياد تعصب به خرج ندهيد چون كساني كه از آن دنيا برگشته اند هنوز در اين زمينه اظهار نظري نكرده اند

    پاسخحذف
  5. بلاهت و نافهمی هم حدی داره امیر خسرو ضمیر. آنچه در تاریخ اتفاق افتاده با آنچه باید اتفاق می افتاده بعضا زمین تا آسمان فرق می کند. اینکه عمر با زورچپان ابوبکر خلیفه مسلمانان شد، حق بودن ابوبکر و عمر را ثابت نمی کند، بلکه عکس آن این پرسش مطرح می شود که هنگامی که رسول اکرم امیر مؤمنان را خلیفه، وصی و وزیر خود تعیین می کند، جماعت عمری ماتحت خود را پاره می کنند و به هر پر کاهی چنگ می زنند تا زیر بار نروند، ولی نمی گویند ابوبکر به چه حقی عمر را خلیفه مسلمانان ساخت و حال آنکه مسلمانان حتی به او اعتراض کردند که چرا کسی با اخلاق گه مرغی را بر ما مسلط می کنی، اما او مستبدانه این کار را کرد. پس خلافت عمر برای تو حجت است و ابلهانی چون تو. تاریخ پر است از حاکمان و سردمدارانی که به ناحق سوار گردن مردم شده بودند و اکنون هم هستنند، نمونه اش حکومت دجال معاصر خامنه ای جنایتکار و سر دسته ی اختلاس کاران. اگر یزید و استالین و هیتلر و صدام و قذافی و خامنه ای بر مردم حکومت کردند این دلیل حقانیت آنها نمی شود، اگر بنی عباس و بنی امیه بر موج حماقت مردم سوار شدند دلیل حقانیت آنها و امیر المؤمنین و خلیفه ی مسلمانان بودن آنها نمی شود. میان واقعیت و حقیقت بعضا فرق بین حق است تا باطل.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا جالب اینجاست که علی بن آب طالبی، در نامه 6 نهج البلاغه، به معاویه می گه چون مردم با من بیعت کردند و تو غایب بودی، حق اعتراض نداری، و نمی گه چون من امام امت هستم و در روز غدیر خم به جانشینی محمد برگزیده شدم و الباقی کرسی شعر ها !!! و جالب اینکه با وجود اینکه عمر، با ضربه کاراته، فاطمه زهرا را به فاک عظما می دهد، ولی علی خم به ابرو نیاورده، سه روز بعد زن دیگری را به عقد خود در میاورد و دخترش ام کلثوم را به عقد عمر بن خطاب می دهد.
      http://www.britannica.com/EBchecked/topic/15223/Ali/260773/Ali-and-the-first-caliphs
      و اینکه علی به عمر مشاوره سیاسی-نظامی می داده (خطبه 146) و پسرانش را برای محافظت از خانه عثمان فرستاده بود.
      شاه (علی بن آب طالبی) می بخشه، شاه قلی (شیعه های آب طالبی) نمی بخشه

      حذف
  6. خطاب به ناشناس: تو که راست میگی ولی تخم بابات نیستی اگه دروغ بگی! آخه جنده زاده تو رو چه به اظهار نظر در این زمینه ها. قرمساق نامه 6 نهج البلاغه احتجاج با خصم با حربه ی خصمه، یعنی با همون ملاکی که مثلا معاویه قبول داشت با او استدلال کرده، بعید می دونم بفهمی، چون خریت تو ذات امثال توست. در ضمن اونی که به فاک رفته آبجی خوشگلته که محله رو آباد کرده و همچنین همسر کس پاره ات است که کلکسیون کیر جمع می کنه، یکیش هم کیر خر کدخدای آبادی صمد آقاست. تو بهتره بری به خواهرت برسی، چون زیاد از ماتحتش کار کشیدن، نیاز به ماساژ درمانی داره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. aghab o jeloye khodet o hameye khunevade o familet ro ham pare koni on omar sag nane ke hey dad mizane goshname zendeh namishe kos kesh daeshi :)))

      حذف
    2. آخه الاغ، مگه من پیامبرت هستم که صفاتش رو بهم نسبت می دی؟ اینهایی که گفتی همه اش صفات پیامبر مادرجنده ات بود. او فاطمه زهرا، بی بی جنده دو عالم هم ستاره شب های مدینه بود، بطوریکه می گن که به تمام مردان مدینه پا می داده. حتی بعضی ها می گن از شدت خونریزی کس اش، به درک واصل شد.
      در مورد نهج البلاغه، هیچ خطبه یا نامه ای نیست که توش ادعای خلافت کرده باشه، احمق خرفت. اگر واقعاً محمد کونی مادرجنده، اون رو امام امت حشری اسلام می کرد، حداقل باید یک بار هم شده تو نهج البلاغه اش، به مسلمون های احمق (مثل خودت) این داستان رو یادآوری می کرد!

      حذف
  7. آبجیتو گائیدم عمری کسکش که به شیعه فحش دادی. تو برو مثل عمر کون بده، که اعتراف کرد تا آخر عمرش کونی بوده. حقا که بچه های هند زن ابوسفیان هستید که رسما جنده بود. شما تخم و ترکه های مردهایی هستید که رو هند خوابیدند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عمر هم یک کونی بود تو مایه های علی چاقال ننه جنده، یک جمله معروف هست که می گه:
      same shit different day
      حالا باید گفت :
      same asshole different idiot
      هند جگرخوار هم شرف داره به فاطمه جنده الزهرا، بی بی جنده دو عالم که کارش فقط سرویس دهی به مردان حشری مدینه بود. حداقل هند جگرخوار، یک ابنه ای (حمزه) رو به درک واصل کرد، فاطمه چه گهی خورد؟

      حذف
  8. من باب کار خیر مایلم این ناشناس رو فاک کنم یعنی بگامش، چون خیلی فاک فاک میکنه و تجربه ثابت می کنه خیلی در حسرته. یک 25 سانتی متری در خدمتته ناشناس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر کسی که در طلب ظهور ما (آقا امام زنان) هست، بهتره اول یک ماه تمام، بی بی فاطمه جنده الزهرا، جنده دو عالم رو 3 نوبت در روز (صبح/ظهر/شب) بگاد که من از ته چاه جمکران در بیام و خودش و ننه اش رو خشک خشک بگام.

      حذف
  9. kheyli jaleb o khendeh dar hast ke kasi arab tajavozgar ro agha o sarvar khod bedune baad dam az namus bezane!! ache kodum adam agheli az inke ajdadesh mored tajavoz bigane gharar gerefte eftekhar mikone o az inke ye hamvatan ba gheyrat dast motejavez be khak o namusesh ro kutah karde narahat mishe?!

    پاسخحذف
  10. هر کی خبر نداره بدونه که جناب پیروز نهاوندی یعنی حضرت آقای ابولؤلو عزیز، کون عمر رو با دشنه ی دو سر خود پاره پاره کرد، یعنی سوراخ گشاد او را با چند بار فرو بردن و درآوردن دشنه اش گشادتر کرد و عمر ابنه ای از این جراحت به درک واصل شد. حتی مردن عمر دیوث هم مثل زندگیش سگیه. مادر قحبه نه زندگیش به آدمیزاد سالم میمونه نه مرگش. مردن از کون پارگی، افتخاریه که در تاریخ بنام خلیفه ی دوم عمری ها یعنی عمر بن خطاب مفعول ثبت شده و هرسال جشن گرفته میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی باحال بود، یعنی عمر از پاره شدن کونش مرده؟ مردم از خنده. دمت گرم، پس این ابولولوی ما خیلی ایول داشته. من یکی دیگه مریدش شدم.

      حذف
    2. اتفاقاً داستان مشابهی در مورد به فاک رفتن فاطمه جنده الزهرا، بی بی جنده های دو عالم هست که می گه در غیبت علی چاقال، یک روز عمر از نزدیک خانه فاطمه می گذشته و چون خیلی حشری بوده، همون خشک خشک فاطمه را می گاد. بعد که فاطمه حامله میشه، گندش در میاد و میخ رو چنان می کنه تو کون فاطمه که از کس اش بیرون می زنه و فاطمه در همان حال می گه: به خدای کعبه که ارضا شدم !

      حذف
  11. چرا در عکس علامت آریایی که به گردن و لباس پیروز ابولولو نقش بسته بود را حذف کردید ؟ مگر شما ایرانی نیستید ؟

    پاسخحذف