۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

بزرگترین نماد شیطان و شیطان پرستی‌، قدرتمند، با شکوه و مسلط بر فراز کعبه! مسلمانان را چه میشود؟(مجموعه تصویر ضمیمه)



شاخ شیطان یکی‌ از قدیمی‌ترین، شناخته شده‌ترین و پر کاربردترین نماد برای 
شیطان و شیطان پرستی‌ است.







  آنچه که برای مسلمانان باید شنیع و مخوف باشد اینکه این نماد,  بسیار مرتفع و با شکوه دقیقا بر فراز مقدس‌ترین مکان مسلمین، کعبه، قرار گرفته است.



مسلمانان که دیگران را برایِ روشنگری، توهین به عقایدشان و نپذیرفتن ،  میکشند ، مثله میکنند و مورد تجاوز قرار میدهند، در مورد  شیطان بر فراز کعبه چه  می‌گویند؟ کعبهِ ،الله ای  که آنچنان حقیر و کوچک زیر مظهر شیطان قرار گرفته؟ آیا این دهان کجی بزرگ، شدیدترین  تمسخر و توهین به  تمام باور‌هایِ مسلمانان نیست؟  که توسط خودشان ساخته شده  و تبلیغ میشود؟












شیطان در شب نیز، بر فراز  مکه  و کعبه میدرخشد 






هیچ کدام از کفّار نماد شیطان را بر فراز برج‌هایشان ننهادند ،امّا مسلمانان چرا !! آنهم  با ، پر شکوهترین   معماری در تمام طول تاریخ بشریت دقیقا در کنار    خانه  الله شان ، کعبه‌ای که بر آن طواف میکنند و مقدسش میشمارند، حال شیطان آنجا حضوری بسیار قویتر دارد .و گویی قهقهه  هایش، خاموش، هر لحظه  بر آسمان کعبه  طنین می‌‌افکند.




شیطان پرستی‌ مسلمین  به همین جا ختم نمی‌شود بلکه بر فراز  گلدسته‌هایِ اطراف کعبه نیز ۲ شاخ شیطان را قرار داده اند !!











آیا فکر می‌کنید تمام شده است ؟؟ خیر .. ستونی که به عنوان ابلیسک از دیر زمان در کنار کعبه قرار داشت  و بر آن سنگ می‌زدند اکنون دیوار حایلی به دور آن کشیده اند  و  سنگ‌ها دیگر به آن ستون اصابت نمیکنند.



ستونی که در قدیم مظهر شیطان بود 


و حال دیواری از آن حفاظت می‌کند:



 ... چندی پیش  خانه خدیجه، همسر پیامبر اسلام را نیز ویران کردند  و به جایِ آن صدها دستگاه دست شویی عمومی‌ ساختند .
کور پیامبر اسلام را نیز ویران کردند تا مسجد بزرگتری بسازند.


در مکه و مدینه  ساخت و ساز بناهایِ جدید تری هم در دست بوده و هست، بازار‌ها و مکان‌هایِ دیدنی‌، مراکز خرید و تفریح گاه‌هایی‌ که می‌گویند مکّه را
 لاس وگاس دومی‌ خواهد کرد.








دردناک اینجاست که عده یِ بسیاری هر سال به  اصطلاح به زیارت مکانی میروند که  الله ‌اش عملا  میدان را به شیطان باخته است و وقتی‌ به باور‌ها و عملکرد ضد و نقیضشان انتقاد می‌کنید   بر آشفته و خشمگین میشوند.






منابع و مطالب حاشیه ای
به دلیل همین تداعی هلال رو به آسمان با  شاخ شیطان ، در مساجدی که در اروپا و .. ساخته میشوند هلال را کج 
میگذارند:








سایت موزه‌ بریتیش  با تمام توضیحاتی‌ که در مورد حج و حاجی شدن میدهد  کوچکترین تصویری از شاخ شیطان در آن 
مشاهده نمی‌کنید.

--------










۱۵ نظر:

  1. hamsh dastano bache bazi akhe jooje mage donya filme The Lord of the ringse hey migan bache mache nazarid in filmaro bebine bia tahvil begirid
    inam mese payane donya

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخه بچه وقتی چیزی نمیدونی الکی بلقور نکن.اون پایان دنیا این بود که به مرگ بگیرنت به درد راضی باشی.من خودم ارشد معماریم وقتی نمادی حالتش عوض بشه معنی اون کلا عوض میشه.برو یکم کتاب بخون بعد بیا...

      حذف
  2. مگر اینکه همه به سمتِ آن مثلا خونه خدا خم و راست میشن شیطان پرستی‌ و کفر نیست؟؟

    به اون در و دیوار این‌قدر خودشان رو میمالنند مسخره و مضحک نیست؟

    پاسخحذف
  3. be shotor mogan chera shashet pase mige chim mese hame kase
    chekar be in ahmagha darid bezarin tu khariyat khodeshoon bemunan o
    az nashegi lezat bebaran ,shoma hezarta dalil ham biyari inha morgheshoon1pa dareh

    پاسخحذف
  4. آخه خنگول جون، این نماد ماهه که مسلمین ازش استفاده می کنن!!!! نه شیطان پرستی. یه چیزی یه جایی دیدی و خواستی یه چیزی هم گفته باشی ها!!!!

    پاسخحذف
  5. دوست عزیز اگر در عربستان زندگی کنی هلال ماه را به همین صورت شاخ شیطان میبینی در حالیکه در ایران این هلال ماه کج و ایستاده است و تمام چیزهایی که نوشتی بدون تحقیق است. این خونواده سعودی نه فقط از فرسایش یک مکان مقدس جلوگیری کردن به اون شکل مدرن هم دادن که قابل تقدیره.

    پاسخحذف
  6. حرف شما صحیح است باید بدانید که واهابیونی که نام مسلمانی رو یدک می کشند، حاکمان عربستان سعودی خود نوادگان شیطان هستند

    پاسخحذف
  7. این پادشاه سعودی گند زده به مکّه

    تازه قرار هست یک سری دیگه بناهای بسیار بزرگ دیگه‌ای هم کنار کعبه بسازه

    پاسخحذف
  8. این حرف ، devil's horn تازه نیست و از موقعی‌‌ که این ساعت ساخته شده در موردش بحث هستش

    پاسخحذف
  9. آخ که آدم از جهل و عقب موندگی بعضی انسانها و غوطه خوردنشون توی خرافات هزاران سال پیش نمیدونه بخنده یا گریه کنه.شیطان؟؟ شیطان پرستی؟؟ اصلا شیطان وجود داره که شیطان پرستی بخواد وجود واقعی داشته باشه که آرم و نشونه داشته باشه؟ یک مشکت عکس و علامت که نوجوانها و گروههای موسیقی نوجوان پسند برای شوخی و ژست میگیرن رو ورداشتین ضمیمه کردین اینگار این قضایا جدی هست.واقعا که شوت تشریف دارین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خدا چطور ؟ خدا وجود داره ؟ که بخواد خدا پرستی‌ معنا پیدا کنه؟

      حذف
  10. اعراب بدوی ساکن شبه جزیره عربستان و بخشهای بیابانی یمن و بطور کلی اقوام سامی از جمله عبری، کلدانی و حتی فینیقی الله، الوهیم، ال الا که با تلفظهای مختلف همه شان همان ″الله″ هستند را می پرستیدند. الله مظهر قدرت و شوکت ماه بر روی زمین بود. اقوام اولیۀ سامی ماه را میپرستیدندزیرا که در شبهای مهتابی میتوانستند تحرک بیشتری داشته باشند، به مسافرت بروند و حیواناتشان را به چرا ببرند. شبهای مهتابی در شبه جزیرۀ عربستان هوا هم روشن است و هم خنک. روزهابواسطه گرمای زیاد در کپرهایشان میماندند. در نبتیه(اردن کنونی) در حفاریهای باستانی بتهایی یافت شده که میتواند همان الوهیم و یا الله باشد این بتها بر روی سینه شان هلال ماه نقش بسته.

    پاسخحذف
  11. بیشتر به نظر میاد این مطلب با چیدن یه سری ادله، خاسته که خاننده رو به نتیجه ای برسونه که در بهترین حالتش، یه احساس عدم اطمینان و سلب اعتماد به باورهای (ظاهری) دینی به وجود بیاره که خیلی هم قشنگ این کارو کرده
    ولی به نظرم مطلب به دلایل ذیل چرنده:

    1- یه تصویر از یه فیلم که ماله چشم بادومی هاست ( چینی، کره ای، ژاپنی) گیر آورده و گذاشته که تو اون فیلم، طراح لباسش اون تیکه حلبی رو اونجا چسبونده
    جالبیش اینه که این چشم بادومی ها، عمدتن بی دین و یا بت پرستن، باورهای دینی ما که شیطان هم یه بخشیشه رو ندارن که بخان توی فیلم های جومونگی ازش استفاده کنند.

    2- تصویر بعدی، یه آقایی نشسته که رو سرش، سر یه گاو گذاشته، بین شاخای گاوه یه آقایی ایستاده که دستش رو به آسمونه... خب این قضیه چه ربطی داره به نتیجه گیریه یارو

    3- عکس های بعدی یه سری متال بازند که این علامت انگشت دست، مختص راک بازها و متال بازهاست و من ربطی بین شیطان و متال بازی نمی بینم. جالبه بدونی که رهبر گروه متالیکا که فکر کنم معروف ترین و محبوب ترین گروه متال باز دنیاست، آقای جیمز هتفیلد می باشه که خودش و خانوادش از پیروان و هواخاهان تعصبی فرقه پروتستان مسیحیت می باشند. ( به لوگو تایپ متالیکا دقت کن، همون علامتیه که هوادارن با دست نشون میدن و ربطی به شاخ شیطان نداره)

    4- در این که وهابیون عربستان، آدم های متعصب و احمقی هستند شکی نیست ( کما اینکه کشتن شیعیان و تجاوز به انثشون رو هم مجاز و خوب می دونند) و ساختن همچین بنایی در جوار کعبه هم تصدیق بی شعوریشونه، ولی ماه و نمادش برای عرب ها خیلی مقدسه؛ تا جایی که معیار تاریخیشونه و تنها قوم دنیاند که اینجوریند. (ماه قمری)

    5- مطلب بعدی در خصوص ستون شیطانه. در قدیم یه ستون اون وسط بود ( با توجه به کمتر بودن جمعیت) (جایگاهی بوده که شیطان بر حضرت ابراهیم ورود کرده بوده) و مسلمانان ( به عنوان نماد دوری از شیطان) به اون سنگ می زدند. حالا در نظر بگیر دور یه ستون وایسیم و بهش زنگ بزنیم. طبیعتن سنگی که به ستون نخوره، مستقیم میره تا به شخص روبروییت بخوره.
    از این رو اونو به شکلی شبیه دیوار درآوردند تا 2 طرف دیوار وایستند و سنگ بزنند تا این اتفاق نیفته.
    معماری جدیدش کمک میکنه تا سنگهایی که به دیوار می خوره، بعد از افتادن به سمت زمین، به طبقه پایین هدایت بشه، جمع آوری بشه (به عکس دقت کنید) ودوباره در اختیار حجاج گروه های بعدی قرار بگیره.
    ( میبینی، نامرد چه تحلیل های دری وری کرده...)

    6- مطلب خراب کردن منزل خدیجه و ساختن توالت در آن مکان هم که دیگه خنده داره، چون سنی ها و وهابیون متعصب خیلی بیشتر از شیعه ها روی شخصیت خدیجه تعصب دارند. (اگه درست بود یه لینکی، منبع خبری... باید میذاشت)

    7- در مورد ساخت مسجد جدید هم، خب طبیعتن یه سری دیوارهای قدیمی دور حرم پیامبر رو خراب کردن تا بهش وسعت بدن. این چه ربطی به تصرف شیطان بر اسلام داره، بازم نمیدونم.

    8- لاس وگاس دوم، یعنی یارو یا واقعن خر بوده یا واقعن خر بوده :)
    تو کل عربستان تنها شهرهایی که قواعد اسلامی سرسختانه توش اجرا میشه، مدینه النبی و مکه هست. یعنی حتا تو این 2 شهر خانمها موظفند که پوشش کامل داشته باشند و بقیه شهرهای عربستان، اینجوری نیست. حالا یکی از این 2 شهر قراره بقیه شهرهای آمریکا، تمام شهرهای اروپا و... دور بزنه و بشه "لاس وگاس دوم".


    9- عکس یه ماه کج پیدا کرده، نتیجه گیریش این بوده که فقط تو عربستان که شیطان نفوذ کرده اینجوریه...
    این رو هم ببین: مثل ماله عربستانه و کج نیست (تو ترکیه است و نظر طراحش این بوده، نه اینکه بخاد شبیه شاخ شیطون باشه...)
    http://khabaronline.ir/detail/229288/culture/religion​

    10- آخرش هم لینک سایت موزه بریتیش رو گذاشته که داره در مورد تاریخچش حرف میزنه و کلن عکسی در مورد کعبه و حال کعبه نداره، نتیجه گرفته که اینم به این مسایل ربط پیدا میکنه. چه جوری، اینم جالبه...

    11- حالا من میخام از این دانشمند این سوالو بپرسم که: شما شیطونو دیدی؟ شاخ ها رو چی؟
    رفرنسی داری که شیطون شاخ داره؟

    خودتی...

    پاسخحذف
  12. خانه کعبه همیشه مورد هجوم شیطان پرستان بوده در قدیم هم توشو با با پر میکردن ...هر دوره که انسانها ضعیف تر شدند شیطان تونست به این مکان نفوذ کنه....الآنم مثل گذشته

    پاسخحذف