۱۳۹۳ مرداد ۲۷, دوشنبه

تصویری از مرداد ۳۲ که تا به امروز به عنوان طرفداران شاه جا زده میشد، امّا در واقع ...




فرانس پرس، تهران، مرداد ۳۲


تصویر این گروه چماق به دست تا به امروز بار‌ها و بارها با عنوان طرفداران شاه پخش شده است ، ولی‌ با تصویری دیگری از همین گروه  در حال سرنگون کردن مجسمه رضا شاه، کذب محض بودن عنوان ذکر شده، مشخص میشود


























۹ نظر:

  1. سپاس از روشنگری. طرفداران مصدق بیش از ۶۰ سال است که تاریخ را به دلخواه خود واژگونه نشان می‌دهند. شرم بر شما که دست آخر شورش بهمن ۵۷ را به راه انداختید و کشور نازنین ما را به دست آخوند‌ها سپردید. شرم بر شما.

    پاسخحذف
  2. از کجا معلوم میشه که اون گروه "همین گروه" است؟ ما که فقط میبینیم که در هردو تصویر چند آدم چوب به دست هستند. این یعنی اینها همونها هستند؟ لطفا اگر نقاط اشتراک دیگری هم هست توضیح دهید. با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما به لباس‌ها و اندازه چماق‌ها دقت کنید لطفا، تنها تصویر منتشر شده از مرداد ۳۲ با چماق‌هایِ به این بلندی متعلق به همین گروه است.

      حذف
  3. بله خوب، لاتا طرفدار مصدق بودن، بعدم که شاه رو بیرون کردن و مصدق شد رئیس جمهور مادام العمر، براشون زورخونه ساخت و هرسال روز تولدش واسش میل می گرفتن و سالی یه بار هم میرفت بهشون سر میزد و اصن یه وضعی !!!
    سپاس بابت روشنگری ...!

    پاسخحذف
  4. اصلاً مصدق یک دیکتاتور بود که به زور چوب به مقام رسید. بهترین دموکراسی دنیا رو شاه و خمینی آوردن. هردوشون هم با رای مردم انتخاب شدن.

    پاسخحذف
  5. وقتی کارهای شما سلطنت طلبان را با طرفداران آخوندها مقایسه میکنم می بینم فقط اسماتون عوض شده دروغاتون ،کارهاتون و تحریفاتون شبیه هم ..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقاً وقتی دروغهای هواداران مصدق با جعل و مونتاژ رژیم اسلامی مقایسه میشود ، سر مویی با هم تفاوت دارند .
      با دقت به تصاویر نگاه کنید تا متوجه شوید تصویری که 6 دهه به حساب هواداران شاه فقید گذاشته شده بود ، تا بتوانند علیه او عربده بکشند ،
      دقیقاً مربوط به هواداران مصدق است .

      حذف
  6. من مطمئن هستم این مردک روان پاریسه مریض حداقل ۷-۸تا آیدی داره این هم وبلاگش(http://www.kak-hiwa.blogspot.co.uk/)

    این مردک هم مثل بقیه پهلوی ستیژا (ضدّ و گرین زور و..)از کون خزعلی و نبوی و بنی سگ و بقیه مزدوران آخوند زاده و اسهال طلب نظام میخورن بعد به بهانه وحی حمایت شاه از آخوند‌ها شروع می‌کنن به فحاشی و عقده گشایی هر روز هم به یه رنگی‌ در میان یه روز مجاهد یه روز مصدقی یه روز اسهال طلب یه روز کمونیست ولی‌ در اصل به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه و محکم کردن پایه‌های حکومت داعش وطنی!

    به هر صورت از اینکه اینجا کامنت گذشتم من رو ببخشید چون کاربر والاترین نیستم و با کاربران آشنایی و دوستی نزدیک نداشتم فکر کردم بهتره اینجا کامنت رو بذارم که شما هم به بقیه دوستان منتقل کنید امیدوارم که این کامنت رو ببینید و بخونید ،به امید فردای بهتر و ایرانی‌ آزاد.بدرود

    پاسخحذف