۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

خدمتی که سید محمد کاظم شریعت مداری به خمینی کرد و پاداشی که دریافت نمود!


کاظم شریعت مداری از مرجعان به نام قبل از انقلاب بود نه تنها برایِ ایران بلکه پاکستان، هندوستان، لبنان و کویت نیز. نسبش به امام سجاد می‌رسید و زمانی‌ که برایِ تحصیل فقه تردید داشت پیامبر به خواب او میاید .. و تردید او از بین میرود.

-----------------

با استعداد بود، ۱۸ سالگی خود تدریس میکرد و روح الله خمینی از شاگردان او بود.

پس از بلوایِ ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به دست خمینی، احتمال اعدام وی بسیار زیاد بود. شریعتمداری به تهران رفت و خمینی را مرجع اعلام کرد تا زندگی‌ شاگردش را نجات بخشد.

---------------------------------------

پس از انقلاب، شریعتمداری با اصل ولایت فقیه مخالفت ورزید، احمد خمینی از قطب زاده خواست که اگر نام شریعت مداری را در اعترافاتش بگوید احتمال بخشیده شدن او توسط امام زیاد است. قطب زاده نیز چنین کرد. اما او اعدام شد و سپس در اقدامی بی‌ سابقه در کّل تاریخ شیعه، از آیت الله شریعت مداری، خلع مرجعیت شد!!

--------------------------------------------

فشار‌ها و بی‌ آبرویی برایِ شریعت مداری ادامه یافت تا به قول خودش کارد به استخوانش رسیده بود. سر انجام سال ۱۴ فرودین ۱۳۶۵ پس از سال‌ها حصر خانگی در گذشت.
برادر امام موسا صدر بر او نماز میّت خواند و به همین دلیل باز داشت شد!

------------------------

رفتار حکومت ایران با این مرجع تقلید حتا عصبانیت پیروانش در کشور‌هایِ همسایه را نیز بر انگیخت.

.
















۹ نظر:

  1. اخه عزیزم این درست نیست که خرافات را در میان مردم اشاعه بدهید. پیامبر به خوابش امد یعنی چی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنده تو روح پیامبر و امامان و این ملعون شریعت مداری شاشیدم مگه این حروم زاده ها چکار کردن

      حذف
  2. ایت الله شریعتمداری که از نوادگان عمام سجاد بودند نشان میدهند که ایشان حرامزاده بودند و مادر جدی مادرجنده بودند لذا برای همین وساطت عمام خمینی را کردند که مادرجندگی خود را اثبات کنند . اما عمام خمینی علاوه بر اینکه مادر جنده بودند کونی هم بودند که به استاد حجرهای علوم دینی خود ( استادی در سکس) رکب زدند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسکش تر از تو وجود ندارد که از دهنت که نجس تر از مستراح مسجد شاهه، جز فحشهایی که لایق خودته بیرون نمیاد.

      حذف
  3. آخه کوس کش کون ده پدر سگ چرا کسی که دستش از دنیا کوتاه شده توهین میکنی مادر قحبه!!!!!!!!!!!حروم زاده از طرز حرف زدنت معلومه اون نطفه کثیفتو به قاشق پدر سگت جمع کرده وریخته توی بطن ننه جندت ای دیوس .............آدم باش و مثل آدما نظر بده قورمساق زن قحبه.....خوشت اومد توهین شنیدی تخم سگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟







    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو که دستت از دنیا کوته نیست باید تو روح این محمد و عمام سجاد برینی بالخصوص همین زن قحبه شریعت مدار که نذاشت شر این خمینی ملعون و بکنن همه مجتهدین و امامان شیعه تخم سگ تشریف دارن

      حذف
    2. بر محمد وآل محمد باید رید ....به چنین مذهب تذویر وریا باید رید به حسین وحسنش بهر صواب ...به عنی مرتضی باید رید

      حذف
  4. اهل تبریز هستم همانطوری که می دانید مردم آذربایجان بواسطه ترک بودن شریعتمداری مقلد او بودند یادم هست در 5 سالگی با خانواده به اصطلاح رفتیم زیارت آقا در قم. قبل از رفتن در تبریز می گفتند از صورت آقا نور می بارد دستهایشان مثل پنبه نرم است خلاصه رفتیم و ما بچه ها را جلو انداختن تا دست آقا را ببوسیم و ما بوسیدیم وحقیقتا از پنبه هم نرم تر بود و صورت مثل ماه چهارده نورانی شغل اینجانب آهنگری و جوشکاری می باشد یادم است در ده سال پیش نزدیکی های عید بود که از فرط کار کردن دستهایم زخم شده بود و پوست صورتم از فرط جوشکاری پوست انداخته و سوخته بود اتوماتیک یاد حرف مردم و دستهای پنبه و صورت نورانی شریعتمداری افتادم خوب معلوم است کسی که کار نکند و از خانه و حجره های تاریک ملا خانه بیرون نیاید دستش از پنبه هم نرم تر می شود و صورتش نورانی تر چون آفتاب هم نخورده است تقریبا از کل اعضای بدن این مجتهدان زالو صفت دو قسمتش کار می کند یکی دستگاه تناسلیشان (می توانید به تعداد زنانو بچه هایشان نگاه کنید) دومی حلقوم و گلویشان جهت صادر کردن احکام ارتداد و سب النبی و حرام و عزا و...

    پاسخحذف
  5. ما آخوند خوب و توده ای خوب و چپ خوب نداریم اینها فقط وقتی جسد رقصان بر دار بشوند خوب است ( هرگز به ملا , روباه , و توده ای اعتماد نکن هر سه از یک جنس هستند .

    پاسخحذف