۱۳۹۲ مرداد ۲۳, چهارشنبه

۲۵ مرداد، سالروز اعدام عاطفه رجبی سهاله




دختر ۱۶ ساله‌ای که به جرم بی‌ عفتی خود قاضی حلقه دار را بر گردنش آویخت.



عاطفه مادر نداشت، پدرش معتاد بود و مراقبت از پدربزرگ و مادر بزرگ پیرش نیز بر عهده او بود، مدرأک پزشکی‌ او ثابت میکرد که بخاطر تمام فشار‌هایِ زندگی‌ تعادل درستی‌ نداشت. او چندین بار توسط گشت ارشاد باز داشت شده بود.



در جلسه داد گاه هنگامی که به تجاوز‌هایِ مکرر پرسنل سابق ۵۱ ساله سپاه ، علی‌ دارایی، اشاره می‌کند، قاضی علی‌ دارایی را فقط به شلاق و عاطفه را به اعدام محکوم می‌کند.

قاضی با اسناد غیر واقعی‌ سنّ عاطفه را ۲۲ سال اعلام می‌کند،

شیرین عبادی گفته است:ما نباید قاضی و سیستم قضاوت ایران را در این مورد محکوم کنیم.آنان مجبورند که قوانین شریعت اسلامی را اجرا کنند.




 :لینک همین مطلب به انگلیسی‌ 

منبع:


۵ نظر:

  1. جواب ملا را فقط با آتش تفنگ باید داد

    پاسخحذف
  2. ممنون از شما برای یادآوری این جنایت

    شرم بر ج اسهالی و حاجیه خانوم شیرین عقل عبادی

    این زنیکه استاد ز‌ر مفت زدن و سؤ استفاده از نام زندانی برای مسافرت به دور دنیا و زندگی‌ در هتلهای ۸ستاره هست حیف جایزه نوبل که دادن به این زنک که باهاش بره خوش گذرونی ضمناً ننگ به اون بی‌ شرف هایی که به این لینک منفی‌ دادند خاک توی سر والاترین که شده پاتوق یه مشت بسیجی‌ ننر و بی‌ شعور فحاش و تجزیه طلب بی‌ هویت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم خانم عبادی با این جواب خواسته بی بنیان بودن قوانین شریعت رو به دنیا بفهمونه که درآن تجاوزگرزندانی میشه وقربانی اعدام. امیدوارم که مطلب رو یه باردیگه با دقت بخونی

      حذف
  3. ننگ و مرگ برانسانهایی که بویی ازانسانیت نبرده اند به نام اسلام و درزیر چتر قران دخترهای باموس و غیرتمند ایران آریایی رم لکه دار کرده و میکنند وافعا شرم باد .

    پاسخحذف
  4. گوه به اسلام ، گوه به آخوند

    کثیف‌ترین و پلید‌ترین دین‌ای خاک بر سر هر چی‌ مومن هست

    خاک بر سر این پاسدار‌ها خاک

    یک نفر این کار را با دختر خود آن پاسدار میکرد می‌‌دیدیم واکنش کثافتش چی‌ بود

    این‌ها به ما به چشم کنیز و غلام نگاه میکنند

    پاسخحذف